mandag 17. september 2012

Mine høstfarger....

er igrunnen ikke så mye annerledes enn de fargene jeg omgir meg med til vanlig. Blåfargene blir dusere. Det er mer brunt og natur. Det svarte får litt større plass.
Et lite islett av gult...

Høsten er en tid for endring, og for å tone ned......

Litt ryddigere og roliger..

LIDYLL har kommet med et ønske om å se høstfarger....

Her kommer noen bilder:






Mine høstfarger: lyseblå, brun, svart, hvitt og bittelitt gult.

Trykk HER så får du se andres høstfarger.


"Tjukkepus" passer godt til høstfargene mine.....,eller?

Drude

9 kommentarer:

  1. Det ser fint ud, dejligt og roligt og jeg elsker brun og blå sammen...

    SvarSlett
  2. Så fint bidrag! Skal prøve å få vært med jeg og;)

    er ikke en sånn en som endrer så mye etter årstidene, så må vri hjernen litt for å få tatt noen "nye" bilder ;)

    Den hvite puffen ved stolen, har du heklet den eller? fin!

    Tak for søte kommentarer hos meg!

    klem

    SvarSlett
  3. Koselige høstfarger hos deg!:)Og nusselig pusekatt-kjempesøt.:):)

    SvarSlett
  4. Det er så gjennomført hos deg. Og katten er jo bare helt herlig.

    Klem

    SvarSlett
  5. Nyydelige høst farger hos deg!!..så flott med utsikt mot trærne ute..det holder det:))
    Ha ei fin uke, klem;)

    SvarSlett
  6. Så søt liten "tjukkepus" :) Nydelige farger du har valgt for høsten da :) Digget det teppet du har hengede over stolen :) Høst= myke tepper :)

    SvarSlett
  7. Som vanlig veldig koselig å titte inn til deg:)
    Ser lampen har skiftet farge, stolen også ?
    Ble flott :)
    Ha en flott dag Drude
    ingridklem

    SvarSlett
  8. Jeg synes at min favorittlillebrorpus burde få sin egen blogg. Tjukken er bare verdens søteste pus! Jeg etterlyser flere bilder av ham <3

    Og, ja, fine høstfarger...

    Tjihi!

    SvarSlett