lørdag 22. september 2012

Marimekko og Egersund


God lørdagsmorgen her fra kjøkkenet i Jegergata.


Det er nytt i tallerkenhylla




Jeg har leita byen rundt, og endelig fant jeg ut at husfliden hadde.....

Og hadde er riktig ord, for dette var den siste, og de skulle slutte å føre de...




Tallerkenen til høyre er fra Egersund.
Jeg har tre stykker, men ønsker meg hele serviset.
Fant tallerknene på en bruktbutikk for ganske lenge siden, og etterpå har jeg alltid sett etter fler, men aldri funnet noen.
Så nå ber jeg om hjelp fra dere som jevnlig besøker brukthandlere, eller kanskje vet om noen som har det og er interessert i å selge.

Jeg kjøper!!!

Her tegner det til å bli en fantastisk dag, så det blir nok litt utejobbing.

(Mandag etter høstferien beynner jeg på fotokurs, så da skal det nok bli litt mer orden på hvitballansen i bildene etterhvert.)

Drude

6 kommentarer:

  1. Skal holde øynene åpne på loppis ;o)Den stiliserte blomstertallerkenen ligner mistenkelig på en av seriene som selges på te butikken her i byen.. De har hjemmeside med te assortement (taras.no), men selger også marimekko/green gate etc i stor skala. Send dem en mail med bilde av tallerkenen så kanskje du får et positivt svar! Lykke til

    SvarSlett
  2. Skal også holde øynene åpne på mine vandringer innom fretex og andre bruktbutikker.
    Stilige tallerkener.

    SvarSlett
  3. Hvor er de fine ! kan godt forstå at du vil have flere :)

    SvarSlett
  4. Så fine!:)Håper det ordner seg med flere!:)Nydelig kjøkkenbilde..herlig stemning i det..får lyst til å sette seg ved bordet!;;)Klem herfra, og riktig god søndag!:)

    SvarSlett
  5. Så mye fint å se her!
    Likte dem kjempegodt!
    ;o)

    SvarSlett