lørdag 5. april 2014

Hav og himmel


Hvordan innreder du minnerikt med FOTO I INTERIØRET spør nib denne måneden. Utfordringen i april er et samarbeid med fotoknudsen.

Jeg har fotografier over hjemmekontoret. Bildene er tatt av min kusine Lisbeth Kirkesund og minner meg om hav, himmel og sommer på drømmeøya Skåtøy i Kragerøskjærgården.

Fint å drømme seg vekk litt i bildene når jeg egentlig skal rette målprøver eller planlegge undervisningen for neste uke.......


Fine tips til innredning med foto finner du HER hos nib.

Ønsker alle en fortsatt fin helg :-)

Drude



16 kommentarer:

  1. For noen utrolig flotte bilder. Får meg til å tenke på sommer ;-) Et supert bidrag til utfordringen. Og du...for et fantastisk fint skrivebord. Wow! Det var lekkert - og sjarmerende! Kjempeflott!

    Ønsker deg en riktig god lørdag og en fantastisk helg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Kjempefine fotografier! Flott arbeidshjørne :)
    Lykke til med utfordringen! Håper å se deg endelig en gang på seierpaletten!
    Fin helg til deg! Klem, PillePalle

    SvarSlett
  3. Herlige bilder! De ga ro i sjelen :)

    SvarSlett
  4. Må bare si det første som slo meg. Den stolen mot den brune pulten. Sukk, så nydelig! Jeg har en gammel stol stående som jeg aldri får malt - nå skal den til verks ;-) Det teppet var også utrolig fint. Kan jeg spør hvor det er kjøpt? Koselig bidrag, jeg ønsker deg lykke til. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  5. Du har virkelig en nydelig arbeidskrok må jeg si!

    Og jeg har samme stol, 2 faktisk. Kjøpte dem brukt i Hønefoss, og nå har jeg veldig lyst til å pusse dem ned. Mine er også hvite, men vil ha dem trefarget. Blir vel en prosess kan jeg tenke meg. Å få fjernet all den maling, så pusse, så beise! phu.

    SvarSlett
  6. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlett
  7. Hai,, Kami dari Roket4D.. Pembahasan ini sangat baik sekali,, Semoga ini berguna bagi kita semua dan jangan lupa kunjungi juga situs kami Roket4D

    SvarSlett

  8. Furniture moving company in Dammam

    If you are looking for a company to move the furniture of your own home with high quality, not high prices, excellent packaging, guarantee of access to a compass, a distinguished team, and a guaranteed work to transport wood, electrical appliances, glass, especially glass, it has very special care and has a lot of tools that are highly packaged so that it does not happen to him to break. Moving furniture in Dammam provides you with all these possibilities and the highest service

    https://www.alfursanalmutahida.com/post/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D9%87-%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%850542663360%D8%B4%D8%B1%D9%83%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%AF%D9%87-%D9%84%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB

    SvarSlett