lørdag 15. september 2012

Jeg har fått en invitasjon....

...fra Håkan. Han må ha verdens fineste rosehage.


I dag er det "saturday show of", og jeg ble invitert til å vise frem bloggen min.
Takk, Håkan.

I går var jeg på IKEA. Egentlig på jakt etter en komode som skal passe inn i et "hull" i gangveggen, men fant ingen. Får lete videre andre steder.

Det jeg derimot fant var tepper til stua.




Litt lunere med tepper nå når høsten er kommet.

De er godkjent av "pelsdotten"

Ha en flott lørdag, og gå nå endelig inn HER og se på Rosehagen og alle de andre bloggene som er med på show-offen. Du kan bli med du også.

Drude

5 kommentarer:

  1. Så gøy da !!
    Flotte tepper, passet jo virkelig inn hos deg. Du har det så pent Drude!
    Skikkelig gjennomført .
    klem klem

    SvarSlett
  2. Fine tepper! Ja, dei passar perfekt inn hos deg:)
    Eg har vore innom Håkan før, og det er verkeleg mykje flott å sjå der:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. hej hej..
    tack för att du kikade in till mig..lägger mig som följare till dig också♥...gillar din stil...och den mysiga vita kudden du har på golvet....Ha det gott så hörs vi av♥...och visst är det lite spännande att vara med i en " fönstertävling"...kram Marie

    SvarSlett
  4. Så fint at du ble invitert til å vise den flotte bloggen din. Vel fortjent :)

    Hvis IKEA har igjen tepper neste uke, så kommer jeg til å herme etter deg - akkurat slikt jeg er på jakt etter til soverommet.

    Ha en fin lørdag.
    Klem, Inger

    SvarSlett
  5. Så fine tepper! Også så fint et gulv du har!

    Gratulerer med invitasjonen, så morsomt!

    Mit første besøk her inne hos deg :) Mye god inspirasjon *følger*, gleder meg til å følge deg videre!

    Tone Eirin

    Titt gjerne innom bloggen min og bli med på GiveAway!

    SvarSlett