lørdag 1. mars 2014

Svart/hvitt og vinner av kobberfatet.


Ny rye kjøpt av Signe. (Trykk på navnet, så kom du til hennes flotte blogg.) Hun vever på bestilling. 




Den skal egentlig ligge på kjøkkenet, men pynter nå i lillestua mens jeg venter på at jeg skal få den andre jeg har bestilt. Den er breiere og lengre, og  i blågrønne farger.

Vinneren av kobberfatet ble Mona med bloggen Huset i lunden. Trekningen ble foretett av random.org

Da tar jeg ferie fra alt av sosiale medier en ukes tid.

Drude



15 kommentarer:

  1. D vil passe fint i Lunden, heldig vinner.

    Ønsker deg ein fin bloggferie ;-)

    SvarSlett
  2. Fiiiin rye! Flotte bilder!!

    God helg

    Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy å se rya på plass, veldig fine bilder! Ha en herlig tur!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så gøy - og så jeg som ønsket meg veldig et sånt fat! Tusen hjertelig takk!! Så flott rye - den passet perfekt inn hos deg. Fine pusen :-) Den ligner på katten jeg hadde da jeg var liten. Ønsker deg en riktig god helg og bloggferie :-)

    Mona

    SvarSlett
  5. Så lekkert du har det,
    gøy med litt oversiktsbilder :)
    Lekker rye!

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Bare elsker hjemmet ditt!!! Du har det så koselig og alle de fine sammenstningene liker jeg veldig, samt kontrasten svart/hvit....;) den rya er jo så lekker!!!! Så heldig du er. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  7. Den var lekker, og smatt jo bare rett på plass i hjemmet ditt :)
    Nydelige pusen sin. Hva er det den sniker etter mon tro? Gratulerer så mye til vinneren også :)

    SvarSlett
  8. Kjempefin rye, og for en skjønn pus! God ferie til deg! :)

    SvarSlett
  9. Herlige og inspirerende bilder! Kjempefine ;-)

    Riktig god ferie til deg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  10. Så fin rye, og morsomt å se litt oversiktsbilder også:)

    SvarSlett
  11. Du er bare så rå på å skape harmoni.
    Og pusen din passer jo inn over alt :)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder til stor inspirasjon ❤
    - så koselig å titte inn her til deg...
    Og gratulerer så mye til søte Mona
    som vant kobberfatet ❤ så heldig
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem
    fra Mette

    SvarSlett
  13. Fineste rya du har fått lagd :) Nyt ferien.

    SvarSlett