søndag 23. mars 2014

Solskinn


Hjemme etter en fin helg på hytta. Sola flommer inn av vinduene.... Støvet danser, men det vises heldigvis ikke så godt på bilder....... ;-)



Du ser kanskje at tapetbildene har kommet ned og noen gamle tusjtegner har kommet opp på veggen. Litt roligere inntrykk synes jeg.

Jeg er blitt "hekta" på instagram. Du finner meg som drudeblaa2 

Velkommen til nye følgere her på bloggen. Jeg blir alltid så glad når noen er interessert i det jeg holder på med :-)

Fin ny uke til dere.

Drude

4 kommentarer:

  1. Fine tegninger! Ha en god ny uke.

    SvarSlett
  2. Herlig med vårsol. For en lekker vase du har på bordet :))) Tysk retro?

    SvarSlett
  3. How much money does Yelawolf make monthly and yearly? How much is Yelawolf's net worth? Yelawolf is a famous celebrity rapper, singer, songwriter, fashion designer, and businessman from Gadsden, Alabama, United States. Yelawolf net worth biography

    SvarSlett