tirsdag 11. mars 2014

Det spirer og gror.......


Med på kjøpet av den svart/hvite rya fikk jeg en stor bunt kirsebærgrener. (Takk Signe)
Nå blomstrer de :-) 


Våren viser seg fra sin beste side. Det spirer og gror både ute og inne.

Jeg har tatt frem pelargoniene fra i fjor. Tenker å ta noen stiklinger.

Har en del nye små terakottakrukker som jeg må sette inn med surmelk før jeg planter. da får de den rette "looken" har jeg hørt. Spent på det........

Ellers er jeg på instagram. Du finner meg på drudeblaa2 hvis du vil.

Drude



4 kommentarer:

  1. Gøy at de har sprunget ut, mine er også kjempefine nå, synd de drukner litt i alt rotet! Himmelsk med vår, rakk en times tid i solveggen i dag, vil ha mere!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin den fillerrya var!! Hun er jo bare enormt flink til å veve:)
    Ser det er lenge siden jeg har vært inne hos deg.
    Så nydelig det pleddet var i de herligste blåfarger:)
    Det var så deilig å se de fine kirsebærgreinene som er i full blomst!! Åååå dette er
    bare begynnelsen på alt det fine vi har i vente:) Så har vi endelig fått sol!!!
    Ønsker deg ei fantastisk fin uke:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Deilig mes SOL og lysere dager !!
    Kos deg med stiklinger, ny rye og lekkert pledd :)
    klem I.

    SvarSlett
  4. HERLIGE bilder, glade, vårlige. Våren er ei fin tid og du er en flink fotograf :)

    SvarSlett