søndag 30. mars 2014

Det er så stille i bloggverden....


Færre innlegg hos folk, mindre kommentarer....

Er det instagram som har tatt over? 

Der får man den umiddelbare responsen og  følgertallet stiger hver dag.....

Lett å bli hekta, for det er så gøy......

Synd det går ut over bloggingen. Ser at jeg selv også har hatt færre innlegg i det siste.

Her har lillestua fått "sommerdrakt." Har rydda vekk nips og dill. Går for det lyse, rene...


Tre små påskekyllinger har fått lov å komme frem....

Ha en fin ny uke alle dere som leser dette. Nå skal jeg rundt og kikke etter nye innlegg hos dere andre :-) 

Drude


13 kommentarer:

  1. Helt enig, det er stille i bloggverden, men som du ser jeg at jeg har færre innlegg. IG er kjapt og greit, men siden jobben min også består av FB og IG, blir det mindre privat. Men du har jo så fine bilder her på bloggen. Hva er IG-navnet ditt? Mitt er
    ikindrebo hvis du har lyst å stikke innom ;)

    SvarSlett
  2. Nydelege bilde, så reint og lyst.
    Det vitnar om vår hos deg.
    Ei herleg tid er i vente :)

    Fin ny veke frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. NYDELIGE bilder av den fine lyse stua de!!!:) Koselig. :) Takk, for alle fine kommentarer inne hos meg, jeg blir så glad for hver eneste en....:)Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Det er litt stille ja. Hos meg også.. For min del har jeg ikke hatt så mye å skrive om, lysten har vært litt fraværende. Så da blir det litt innimellom bare.
    Flotte bilder du viser frem :)
    Nyt den nye uka!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  5. Takk for dette innlegg. Jeg trodde allerede at det ble for kjedelig for folk inne hos meg....
    Fine bilder!

    SvarSlett
  6. Veldig stille, det er nok instagram som har tatt over! Men vi får blogge vi som har lyst, og når vi har tid :) Blitt sjelden for min del også, pga sykdom i familien og litt diverse. Men det er alltid godt å sette seg ned å lage et blogginlegg.
    Fine og vårlige bilder hos deg om dagen! Jeg er på jobb, og etterpå er det rett på foreldresamtale på skolen. Dagene går unna i en fei! KLEM :)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder!
    Fikk rene sommerfølelsen!
    Det er jammen stille i bloggverdenen for tiden - hos Mrs. Monday postes det ca ett innlegg i uka, resten av tida fylles av vår og hageforberedelser!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  8. Så vårlig og fint hos deg :) Instagram er enkelt og greit, men ingenting er som den gode gamle bloggen ;) Vil du vinne en påskegave kan du delta på min give away nå ♥ Klem Anette

    SvarSlett
  9. Lekre bilder, så lyst og reint! Synd det med færre blogginnlegg, føler meg helt på etterskudd, nå som jeg endelig var kommet i gang, må jeg til med instagram også nå.......
    Riktig god helg, håper ikke alle mister blogglysten, det er bare tida som hindere min....
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  10. Godt å høre det merkes av flere! Seertaller er halvert og kommentarene det samme. Jeg sletta min instagram profil da jeg opplevde å bli litt "hekta". Sjekka litt for ofte etter nye bilder, likes og følgertall, og opp på skjermen poppa det stadig opp fristelser. Bitt av basillen, jeg? He-he. Det er iallefall en befrielse å ha det ut av telefonen. Så håper bloggerne snart er tilbake - bloggen gir så mye
    mer :-) Synes jeg. Takk for kommentar hos meg. Setter pris på de som "er igjen". Hehe. God klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Og nydelige bilder du har tatt :-) Det måtte nevnes!

      Slett