lørdag 22. juni 2013

Sommerantrekket er komplett

Nye støvler. Halv pris i Arendal forrige helg. Da går det an....



Det har regna sånn at stien langs hytta er en bekk. 

I dag er planen å rydde stue/kjøkken helt tomt, og begynne å pusse gulvet. Tror pussemaskinen lar seg operere med venstrehånd. Gulvet skal males lyse grått, og nytt kjøkken fra IKEA skal opp.

Velkommen til nye følgere. Så gøy at noen vil følge med her hos meg.
Ha en fin lørdag. St.Hans står for tur. Det er midtsommer med høstvær her på Skåtøy.

Drude



12 kommentarer:

  1. Det bøtter ned i nord også, og jeg som hadde så store planer for dagen. Ha en god ferie.

    SvarSlett
  2. Herlige støvler,miner er sorte og jeg bruker dem masse!Vi har hatt bra vær egentlig her på mørekysten,men i dag henger tåka ned i fjellene..ønsker deg ei fin helg!Hilsen Else Britt :)

    SvarSlett
  3. Støvler må til :) Enda bedre når de er så fine!
    Ha en flott helg :)
    - Ingrid

    SvarSlett
  4. Fine støvler, håper ikke du får så mye bruk for dem i sommer.......
    Senebetennelse er noe herk, dessverre ikke noe ukjent fenomen, håper det gir seg......
    Riktig god helg, ferie er herlig uansett!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  5. Hei, Drude! Så koselig kommentar du nettopp la igjen inne hos meg! Jeg blir så glad for det, tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor! Sånt betyr mye, eller hva? Det kjenner i alle fall jeg. Må bare få sagt at jeg er skikkelig misunnelig på de HUNTER-støvlene dine. Jeg har prøvd lignende sikker 5 ganger, men størrelsen passer virkelig ikke til mine føtter, selv om det er halve nummer. Mildt sagt irriterende, så vakre som de nå engang er, hehe. Ønsker deg skikkelig gode sommerdager. God klem fra en medblogger! :-)

    SvarSlett
  6. Regn høyre vist med til sommeren. Me hadde hagefest igår og det regna ganske godt:). Godt det finst telt.:) Fine støvla du har fått deg. klem

    SvarSlett
  7. Fint vær ute til å være inne i. Fine støvler da :)

    Du verden som dere pusser opp hytta - trur det må bli en tur neste sommer :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Skal vi ha BLÅTT gulv på kjøkkenet?

    Lekre støvler!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. Hi hi, jeg er så vant til å lese om blå ting at jeg leste blått istedenfor grått :)
    Grått gulv blir knallbra.

    Tonje

    SvarSlett
  10. Grattis med nye kule støvler. 1/2 pris er litt av et kupp. Flotte bilder forresten :)

    -Mona-

    SvarSlett
  11. Gummistøvler er kjekt å ha i slikt vær og de er jo mye morsommere å gå med når de er så fine:-) Vi får håpe på mer sol etter hvert:-) Ha en flott lørdag! Klem Marianne

    SvarSlett