mandag 17. juni 2013

Ingenting lager bedre sommerstemning enn litt turkis og en bukett lupiner......

Plukket en stor bukett på Tromøya i helgen. Nå står den på kjøkkenbordet og lyser.  

De er vel egentlig svartelistet, men jeg liker de så godt...

Bladene er også dekorative.

To dager igjen til ferien. Jeg teller ned. I dag har jeg truffet den nye klassen jeg skal ha neste år.
Selvfølgelig skolens beste klasse.

Takk for alle koselige kommentarer. Gleder meg som alltid over hver og en. 

God ny uke.

Drude


13 kommentarer:

  1. Vakre !
    Liker både bladene og blomsten- med de forskjellige fargene :)
    så deilig med ferie og spennende med nye elever , er vel ny jobb også ?
    Kos deg i sommerværet , klem !

    SvarSlett
  2. For fine sommerblomster! Og det er så koselig hos deg, bare deilig.
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  3. Tenk at ugress kan være så fint! jeg og digger lupiner :) Så fin den var den hvite puffen din på bildet under! Hjemmemekka? Superfin var den hvertfall uansett :)

    Her er det tre dager til første økt med ferie, og jeg GLEDER meg!

    Fin kveld, klem!

    SvarSlett
  4. Ugress er kjempe fint. Jeg syns lupiner er flotte jeg,så den er ikke svartelistet fra meg.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Lupiner er det finesete ugresset jeg vet om.

    Blir godt å få ferie nå.
    Kanskje en Valdres tur i ferien?

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelege bilde !
    Lupiner er fint.
    Kor spennande å få møte neste elevkull. Er det i ungdomsskulen du
    jobbar ?

    Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Lupiner er nydelige, jeg plukker dem alltid til bordet ute på st hans og ellers - gir den helt gode sommerfølelsen! :)Hilsen Else Britt :)

    SvarSlett
  8. To dager igjen! Det er sannelig ikke verst. Jeg har kun en dag, eller kun tre timer, egentlig.. De er i morgen. Nye elever blir det heller ikke. Det er elevene som gjør denne jobben vår så fantastisk, det er slett ikke ferien. Haha, tenk at noen kan tro det...

    SvarSlett
  9. Lupiner er flott sommerblomster. Gir den gode sommerfølelsen også er det så fine farger på dei.

    SvarSlett
  10. Your Lupines are beautiful.....are Lupine is almost in full bloom! Heidi

    SvarSlett
  11. En liten hilsen fra meg - nydelige blomster på et lyst og lekkert kjøkken :) Håper du får en flott dag. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  12. Herlige lupiner! Akkurat landet etter en uke med helsteiking i Kroatia, nyter regnværet!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett