søndag 23. juni 2013

Midtsommer

Ikke mye som minner om st.Hans-feiring her i kveld. Det eneste ryddige rommet på hytta er soverommet hvor jeg har koblet til PC-en. Ute er det grått, men sola har glimtet til litt innimellom bygene tidligere i dag. I morgen skal jeg til Kragerø og kjøpe gulvmaling, så det går sakte fremover med oppussingen.

Ellers har jeg rukket å få planta i den gamle sinkbalja. Lubelia og Surfinia.

Gleder meg til jeg kan begynne å vise bilder inne fra hytta. 

Håper dere har en fin midtsommerfeiring.

Drude


7 kommentarer:

  1. Vi gleder oss til bilder fra innsida, vi også!
    Sinkbalje med blomster er virkelig sommersjarm ;o)

    SvarSlett
  2. Herlig med blomster i balja!
    Ikke regn hos oss i dag, men lite med feiring. Gleder meg til å se!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  3. Jeg har enstor og en liten sånn balje, og siden det ser ut som om det er vi som harsommeren i år, så får jeg vel plante noe oppi der. Du satser på blått i år. Her blir det både lått og rosa, tenker jeg.. Kos deg i Kragerø. Vi overnattet i suiten på hotellet der i fjor sommer.

    SvarSlett
  4. For en koselig blogg du har! :) Jeg legger meg til som følger og gleder meg til nye innlegg, samt bilder fra hytta. :)

    God ferie! :)

    SvarSlett
  5. It will be fun to see the cabin! Painted floors will be nice. :-)

    Beautiful flowers against he silver container!

    SvarSlett
  6. Herlig med slike utradisjonelle ting å ha blomster i !!
    Lubelia må min mann alltid ha i krukker.
    Gleder meg til å se bildene inne fra hytta også :)

    Måtte bare le av din kommentar, thi hi ;)
    Janne

    SvarSlett