mandag 6. mai 2013

Bruktduellen 2


Dere som leser her hos meg har sett kontorhjørnet i stua før, men jeg er så fornøyd med skrivebordet jeg kjøpte på finn.no at jeg vil bruke dette bildet i maiutfordringen til NIB som de har nettopp sammen med finn.


Historien bak kjøpet er at når vi utvidet og pusset opp, så hadde jeg frie tøyler, men Mannen hadde ett ønske....... Han ville ha den gamle stasjonære PC-en sin i stua. Jeg grubla på en løsning helt til jeg fant skrivebordet på Finn. Skapet til venstre skjuler den store stygge hard-disken. I skapet til høyre er det skuffer med det verktøyet han oftest har bruk for.

Flaskene på hylla er samlet over tid fra diverse loppemarkeder.

Til slutt et lite sommertips: 

Disse keramikkbildene kryr det av i bruktbutikker. Enda får du de til en billig penge, men prisen er i ferd med å stige. De finnes med rosa blomster også. Heng de på veggen på utsiden av huset, på terrassen eller ved inngangsdøra. Gir god sommerstemning synes jeg.

Dette er mitt bidrag nr. 2 i "bruktduellen" (sjekk finn.no. på FB.  Der kan du gjøre en avtale om å bare handle brukte ting i 50 dager. Blir du med, så gir Finn penger til regnskogsfondet.) Oppfordring til å tenke grønt.

Vil du se masse flotte brukte saker så trykk HER

Drude








9 kommentarer:

  1. Oi, for en flott plass!!
    Og et nydelig skrivebord:)
    Et flott bidrag til duellen ♥

    SvarSlett
  2. Knallfint skrivebord, og greit å få gjemt bort alt som ikke trenger å vises.

    Klem

    SvarSlett
  3. så utrolig flott skrivebord!! Noe slikt har jeg ønska meg også. lykke til :)

    SvarSlett
  4. Du er goé å finne brukte ting og bruke det på ein fine måte.:) Lykke til

    SvarSlett
  5. Stilig!
    Skrivebordet var bare lekkert, og likte veldig godt at du ikke har malt det.

    Fint!

    Mari

    SvarSlett
  6. Hei der!!
    Masse fine bruktskatter hos deg! Vi fikk sånne keramikkbilder til bryllupet vårt i -87....Har de fremdeles, må visst finne de fram nå,de er jo så gamle at de snart er retro....Veldig fint å henge mange bilder sammen, sånn som du har gjort!!
    Fin dag til deg, Drude! Her er det øs-pøs regn....Liker ikke!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint ! Elsker blanding av nyt og gammelt, og du har klart det på en fantastisk måte.

    SvarSlett
  8. Du har et kjempe koselig kontorhjørne!
    Og skrivebordet ditt er kjempe fint!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg!
    Klem fra Julie :-D

    SvarSlett
  9. Måtte tråkke litt rundt hos deg i dag, og stopper opp her i den nydelige arbeidskroken din. Utrolig lekkert! :)

    SvarSlett