torsdag 9. mai 2013

Å oppdra en katt......

......er en umulig oppgave.....

Jeg: "Hei!! Gå ned fra bordet med en gang!!!!!!"


Lillepus: "Hva er det hun roper for......."

"Jeg bare lukker øynene, så får hun bare holde på........"

"Jeg legger meg her jeg........."

#         #          #          #           #             #               #               #                #                   #            #

Kanskje er det derfor jeg liker katter så godt. De gjør nøyaktig det som passer de..........

Ha en fin dag. Jeg har fri i morgen også. Deilig med langhelg.

Velkommen alle nye følgere. Jeg er glad for hver og en av dere.

Drude





12 kommentarer:

  1. Katter er fine dyr men liker ikke katter fordi de gjør som de vil :P

    SvarSlett
  2. Ha ha ja den er sin egen herre ;-)

    SvarSlett
  3. Ja, katter er suverene i eget liv! Nydelig katt du har, jeg er også en ekte katteelsker!
    Herlig med fridager!

    SvarSlett
  4. Herlig - gleder meg til å få en liten "prins" i juni.
    Fortsatt fin torsdag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Katter er herlige dyr. Din ser ut til å være litt av et sjarmtroll :)

    -Mona-

    SvarSlett
  6. Ble så glad når jeg så overskriften din; trodde du hadde funnet en genial måte å oppdra katter på. Men neida, du er like ignorert som meg. Min ignorerer meg glatt så fremt han det ikke er noe han vil oppnå da. Som våtfôr, feks... Jeg skal bli katt i mitt neste liv!

    SvarSlett
  7. Ein katt etter mitt hjerte, vakker og heilt konge ;-)

    Klem,

    SvarSlett
  8. He, he, kjenner meg igjen her:-) Dei gjer akkurat som dei vil og det kan til tider vere litt frustrerande. Likar ikkje at dei vandrar rundt oppå kjøkkenbenkane for eksempel. Vi har to rampete kattar. Fine bilder av din nydelege pus:-)

    SvarSlett
  9. En viljesterk katt - lik sin matmor :)

    Sprayflaske med vatn er visst det eneste som kan bidra til å oppdra katter.

    God helg.
    Klem

    SvarSlett
  10. Haha, typisk katter ja:)
    Har hund her i huset, men kjenner mange med katt, og når vi besøker de, så går det ikke an og be de om noe, haha:))

    Skjønn var den i allefall - kjempefin ♥

    SvarSlett