tirsdag 4. februar 2014

Tapetinspirasjon


Like sikkert som at det er en ny måned, like sikkert er det at NIB kommer med en ny utfordring.

Denne gangen handler det om tapet. Jeg gleder meg til all inspirasjonen jeg skal få. Tapet er bare så stilig.

I stua her hos meg er det malte panelplater hele veien, så det går ikke å tapetsere, men siden jeg har latt meg friste til å kjøpe tapet likevel, har jeg satt det i glass og ramme. 



To svarte rammer på 50 x70 . Tapetet er kjøpt av den danske bloggeren "patternlike" på Etsy. Jeg synes mønsteret er helt fantastisk, men det hadde muligens blitt noe i overkant på en hel vegg...........

Vanskelig å få vist tapet når vinduene skinner i glasset, så her kommer mønsteret litt bedre frem:

Vil du ha masse bra tapetinspirasjon, så klikk deg inn HER

Månedens sponsor er SANDBERG. De har kommet med en fantastisk ny kolleksjon tapeter sier jentene hos NIB. Gleder meg til å se den. 

Drude


15 kommentarer:

  1. Stilig! Og så fine farger :)
    Ha en finfin dag :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Flott tapet- og den gjorde seg som kunst også;) Ser vi begge er glad i blått og grønt;)
    Håper du har en fin dag.

    SvarSlett
  3. Åh, så stilig stue du har! :) Kult at du har rammet inn tapeten.
    Digger forresten teppet du har under stuebordet. Har ei venninne med likt teppe, jeg er skikkelig misunnelig ;)

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Så herlige blåfarger det var på den fine tapeten!!
    Jeg har heller ingen vegger som kan tapetseres men tapet er fantastisk til å lage mye fint av:)
    Nydelig bidrag og lykke til med utfordringen!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  5. Det var lekre farger i den tapeten, og fine nye puter! Jeg er veldig glad i tapet, har et par rom, får se om jeg kan rekke å få inn et bilde......
    Fortsatt fin onsdag, spinning med kolleger venter før turen går til Flekkerøya.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. Stilig tapet! Eg likar godt fargane, men trur nok at det hadde vorte voldsomt over ein heil vegg, ja.

    SvarSlett
  7. Stilige tapetbilder! Du har det SÅ flott!
    Lykke til med utfordringen! :D

    SvarSlett
  8. Så flott, nok et eksempel på at tapet kan brukes til så mangt;) herlig!

    SvarSlett
  9. DIGGER tapeten! og digger stua di:)

    SvarSlett
  10. If you have a younger driver, you may well be equipped to
    get a very good student price cut. Again, BMW 3 Touring collection rating
    extremely large on stage of quality and consistency.
    https://support.Dominionlending.ca/entries/27743114-Tips-To-Consider-Before-Buying-A-Poker-Desk

    Also visit my blog cheap sr22 car insurance ()

    SvarSlett
  11. Useful information. Lucky me I discovered your website unintentionally, and
    I am surprised why this accident didn't happened earlier! I bookmarked it.



    Take a look at my blog post - google (google.com)

    SvarSlett
  12. Good blog post. I absolutely love this website.
    Continue the good work!

    Also visit my web site :: locked out of house locksmith in luton

    SvarSlett
  13. I'm now not positive the place you are getting your information, however great topic.
    I must spend some time studying more or understanding more.
    Thanks for excellent info I was searching
    for this information for my mission.

    Feel free to surf to my web site how to get pregnant now essential oils

    SvarSlett
  14. It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks obat ispa - cara mengobati paru-paru basah

    SvarSlett