tirsdag 19. mars 2013

Jeg påskepynter.

Jeg liker å pynte litt til påske. Vi er vanligvis ikke hjemme i påsken, så skal jeg ha noe glede av det så må jeg tjuvstarte....

Nytt av året er de to små grønne harene fra søstrene Grene...

Og dette strikte redet med egg og kylling. Det fant jeg på "Loftet" på Søndeled. En gjeng har gått sammen og startet en butikk hvor de selger saker de lager. Virkelig verd et besøk.

Jeg har vært hjemme hos Mamma og fått ull. Disse bustekyllingene synes jeg bare er så søte.

Jeg strever med å finne en god plass til fuglen til vanlig, men som påskepynt kom den skikkelig til heder og verdighet.

Oransje påskelys med en liten luring. Nå har jeg bare igjen å fylle opp påskeegget....

Spisestua er ferdig til påske.... Det er værre med resten av huset.....
Kjøkkenet er i ferd med å ligne mer og mer på et gartneri.... Kommer bilder etterhvert.

Ha en flott tirsdag. Veldig velkommen til nye følgere, og tusen takk for alle hyggelige kommentarer.

Drude













11 kommentarer:

  1. Så flott du har pynta! Det er så fine og friske fargar på påskepynten. Og det vesle reiret var skikkeleg nydeleg:)

    SvarSlett
  2. Spring has arrived at your home and the festive Eater look is so inviting. I love all the white. :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så vårlig og påskete på en gang!
    Veldig fint!!
    Fargene kom så fint fram mot det hvite ellers!
    Likte at du har oransje lys! Det skal jeg også ha!
    Veldig koselig hos deg, Drude!
    Fin ettermiddag til deg!
    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Herlig pynta, til å bli glad av de fargene:)

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder, Drude, skal si det ble lyst og fint:)
    Jeg pynter ikke til påske hjemme, vi reiser på hytta fredag morgen og blir til over påske:) Men har jo kjøpt krokus og tulipaner her hjemme:)Fint med orange lys, det skal jammen meg jeg også kjøpe med til hytta:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  6. Så friskt det ble i spisestuen :)
    Trivelig å ha litt påske hjemme også, da er det lov å starte nå.
    Vi skal feire påske hjemme og venter til helgen ;)

    Janne

    SvarSlett
  7. Så fint!! Jeg elsker påske og påskepynt!! Har satt frem litt i dag jeg også! I morgen skal jeg på en shoppingtur,håper jeg finner litt morsom pynt, det kan aldri bli nok her i huset :)
    Ha en fortsatt fin kveld :) Klem,Randi.

    SvarSlett
  8. Her var det påskestemning, og de bustekyllingene er bare sååå gossine :)

    Spisestua di ble virkelig fin, du har fått helheten på plass.

    Ha en fin dag, Drude.
    Klems fra Spania

    SvarSlett
  9. nydelig og stemningsfult pyntet! og for ei lys og fin spisestue..herlig :) gleder meg til å se gartneri-kjøkkenet og!

    SvarSlett