lørdag 14. april 2012

Salongstol

Det var et nytt uttrykk for meg. Jeg kjøpte denne stolen som jeg trodde var en kontorstol, men den kan ikke heves og senkes. Jeg måtte google litt, og fant ut at denne typen stoler gikk under fellesbetegnelsen salongstoler.

Den er faktisk kjempegod å sitte i.

En salongstol må jo høre til i en salong :-)

Den gule duken er forsvunnet, nå er det helblått igjen, bortsett fra noen visne påskeliljer på vei ut og en rosa orkide som visst aldri har tenkt å visne.

Det er så gøy å ta blomsterbilder med det nye kameraet, så her kommer et til slutt med ønske om en fin lørdag til dere alle sammen, og spesielt mine nye og gamle følgere.


Klem , Drude

6 kommentarer:

  1. Den stolen var virkelig nydelig!
    Og den passet jo godt inn til resten av salongen også:)
    Fin lørdag ønskes til deg
    Klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Den stolen var kjempestilig. Har aldri hørt ordet salongstol, men da lærte jeg det.

    God helg Drude.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så tøff stol. Er jo altfor fin til å bli gjemt bort på et kontor så hvorfor ikke salongstol i stedet :)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig stol!! Passet så godt inn i stua!! Har aldri hørt ordet salongstol, så da lærte jeg noe nytt:-))
    Fine puter i sofaen og stolen:-))

    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Den ligner på stolene som mamma hadde i frisørsalongen sin på femtitallet. Det ble stilig!

    SvarSlett