onsdag 6. juni 2012

"Trening"

Det er to stykker her i huset som er på evig mislykka slankekur. Den ene er undertegnede, og den andre er han her:

Tjukken :-)

Vi har gått tur i baneheia i kveld. Ikke veldig langt, og ikke veldig fort, men til stor glede for alle vi har møtt. Folk ler av oss. Først kommer Mor, og etter dilter Tjukken. Har dere sett Garfield? Sånn ser Tjukkepus ut bakfra. Magen ruller fra side til side når han går.

Men, han har en stolt og vakker profil....

Mor stilte i det nærmeste hun kommer joggesko:

Maletøyskoene. Jeg mener; øi, de er tross alt kjøpt i Houston Texas !!!, så kom ikke her...

Vi rekker å plukke blomster også vi når vi er på treningstur.

Mens noen som er naturlig slank, tar livet godt med ro mens vi andre trener.

Ikke bare er han naturlig slank. Hårveksten er perfekt i tillegg. Noen får alt...

Jeg lurer på om Tjukken og jeg har forbrent så mange kalorier nå at han kan får litt cognacmarinert røkelaks og jeg en is til kveldsmat?????

Ha en fin onsdagskveld, enten du har trent eller ei.

Klem, Drude


10 kommentarer:

  1. Herregud jeg dauer av latter her Drude! Du trenger da virkelig ingen slankekur...katta kanskje men ;) Kos dere med blomsterplukking, laks og is dere! Vel fortjent ;)
    Klem Line

    SvarSlett
  2. He,he, synes at eg ser Tjukken på tur, men fin er han iallefall. Har ein katt i same tilstand her i huset også. Han trimmer no litt, tek ei mus i ny og ne. ( og fugl diverre )Kos dokke med laks og is i kveld!

    SvarSlett
  3. Too funny! I believe my husbands last exercise shoes were purchased in Houston, as well. :-)

    SvarSlett
  4. Ja. Det er ikke alle forunt å ligge i en stol og holde på fasongen. Allikevel er det jo litt kos å gå tur med to- og firbente da. Og markblomster er jo alltid herlig. :)

    SvarSlett
  5. Nej, jag gillar inte träning!!!
    Man ska njuta av livet, eller hur?
    Kram kram
    Sofia

    SvarSlett
  6. Slankekure har fanden skabt !
    De er ikke gode for os.
    Ny du din is :-)

    SvarSlett
  7. Tjukken er verdens beste og fineste tjukkepus!
    Er min favoritthuspus blant alle verdens huspuser, og "tante Tonje" sin lille gullunge. Klart pus skal ha fisk, fisker jo bra for ham!

    Gi ham en kos fra meg! :)

    SvarSlett