mandag 21. mai 2012

Gavebyttelek.

Jeg er blitt med på en gavebyttelek. Og i dag fikk jeg pakke i posten.

Leken fungerer sånn, at de to første som skriver i kommentarfeltet under her at de har lyst til å være med, sender jeg en gave til, og så må de sende en gave  til meg.
Jeg ble med på bloggen til Trine. Den finner du HER. Hos henne er det fargerikt og flott.
I gaven var det mange lekre ting.

Tre lekre hjerter i retrostoff med kule knapper på, fargerike servietter, en strikket blå duk og sitronte.
Jeg har funnet plass til det ene hjertet.


Et retrohjerte må henge i nøkkelen på et retroskap.......



Nydelige.

Til og med kortet hadde Trine laget selv.

Hun har sydd stoff fast til kartong. Kjempesmart!!!!

Nå skal jeg smake på teen jeg fikk, og jeg gleder meg til å dekke med de fine serviettene. Den blå duken har jeg en plan med som dere skal få se siden.

Håper det er to som vil være med på gavebyttelek med meg.

Klem, Drude





6 kommentarer:

  1. Morsomt konsept, da... Passer for deg dette, Drude... Veldig flott gaver du hadde fått... <3

    SvarSlett
  2. Herlige gaver!
    På høyre side av bloggen din har du bilde av noen vaser, hvilke vaser er det? Fra hvor?
    Har noen lignende selv, og de er så fine :)

    Klem Therese.

    SvarSlett
  3. I love your ceramics also....sweet hearts!

    SvarSlett
  4. Fine gaver
    Ha en flott dag i SOOOLAAA :)
    klem

    SvarSlett
  5. Det var en god idé Drude! Skjønne hjerter du har fått ;)

    Klem Lotte

    SvarSlett
  6. Så artig du liker gaven fra meg, den skulle ha vært hos deg på lørdag;) Skal vise frem gaven fra deg jeg også:)
    ha en fin kveld, Drude:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett